keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Kyllä latua riittää

Huh heijaa! Käytiinkii Jennin ja koirien kanssa tänään hiihtelemässä. Hiihettiin Pappilanniemestä Karhusaareen. Matkaa oli varmaa alle 1km, mutta kyllä se rankkaa oli, kun tuuli ja lumi oli peittänyt hiihtoladun osittain ja oli vielä plussakeli, eli sukset tökki kokoajan.. :D Mutta tämäpä ei meidän menoa haitannut ollenkaan!
Mukavaa oli ja tämä Karhusaaren laavu on vissiinkin aika suosittu retkeilypaikka, kun siellä oli paljon makkaranpaistajia ja muita retkeilijöitä, joista Lake tietysti päätti ottaa kaiken hyödyn irti. Pieni hellyyttävä sinisilmäinen katse makkaransyöjiin päin, niin johan alkoi makkaroita tippumaan maahan.. Olen kyllä iloinen siitä, miten hyvin Lake käyttäytyi, vaikkakin oli paljon lapsia ja muitakin koiria paikalla.
Pentusista sen verran, että olen kyllä iloinen, että minulla on tuttuja, jotka auttavat minua etsimään sitä oikeaa yhdistelmää. On sellaisia yhdistelmiä, joista en edes tietäisi, jos minulle ei oltaisi vinkattu niistä. On myös asioita mitä itse unohdan tutkia ja kysellä kasvattajilta, joten olen kyllä kiitollinen, että on osaavia ihmisiä ympärillä. Kiitos siis siitä. :) Tässä pari kuvaa tämänpäiväiseltä hiihtoretkeltä, kuvat on kivoja. :)

Lappeenrannan vesitorni näkyy taustalla

Tahvo ja Aku poseeraa

Pörrö


Lake ymmärti tän vetohiihdon väärin..

Jenni ja koirat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti